Busy day !







Går dagen var full av äventyr.. jag började packa lite smått i lägenheten när mamma ringde
och frågade om vi skulle åka ner till stan leta en klänning till bröllopet i september..
Jag tyckte det lät roligare än att packa så vi åkte.. Först hittade vi ett par underbara adidas skor.
Som jag nu mera äger mamma köpte dom till mig..aaa så glad..dom kostade bara 400 kr nersatt från 800.
så det va ett bra köp tycker jag.. Sen köpte jag också en klänning den kommer upp senare idag..

Emelie fick sluta tidigare så vi gick hem till mamma en stund hälsade på min underbara topsyli som är frisk igen.
Jag ringde serdar, och gav han en inköpslista på vad som måste finnas hemma när jag kommer haha...
Lärde mig hur man säger tandkräm på turkiska från mitt underbara lexikon :)

Sen ringde J och hämtade upp oss vi skulle följa med ut till hennes häst..
jag älskar fan hästar dom e så mysiga.. sen Åkte vi hem igen. å la oss för att sova !!

Mysig dag.. men idag blir de desto mr packning för mig och städning .ÅNGEST!
mamma kommer bort och hjälper mig senare idag....

Keep you head up!


Kommentarer
Postat av: Mims

Skorna var to die for heta!

SLUTA PACKA... Stanna istället!

2009-08-19 @ 11:00:44
URL: http://ellierim.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0