"bara om min älskade väntar"

You belong to me...
I belong to you...
Fire from my heart..
Burning just for you
..


HEEJ!!!! idag har jag jobbat å stått i.. morgonen började med att Jannnicke ( jannnicke.blogg.se)
Kom hit och berättade den goda nyheten att hon kommit in på frisör skola i kalmar
man baa heeeey hon e så värd det : )



Grattiiis gumman !! du e brun också å de gillar vi inte...

Sen var de dags för jobb och Jannicke körde mig.. kollade mina lotter å skit jag köpte i onsdags..
då hade jag vunnit 300 kr på måltips de va ju otippat måste jag säga hehe kändes som en miljonvinst just då !!!

Nu har jag packat lite här hemma och styrt lite..badat vilket va dröm
Jag har dock ett stort stort problem i mitt ansikte..


Det kan man kalla finne måste jag säga..den gör ont ocksååå..bläää

NU har jag iaf badat och lyssnat på grym musik ( enligt mig emelie hatar )
men som tur e har hon inte behövt höra för hon e inte hemma..
Men jag hoppas hon kommer snart jag har tråkigt...

MITT HÅR e så ljust nu jag börjar fan bli rädd.. jag vill inte bli blond av solen


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK gummsi, OSHIT stackars din finne somm fick va med på kkort..

med de andra kortet var skit sött =)

puss på di

2009-08-17 @ 21:35:07
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0