39 Günler



fy fan vilken natt jag haft..har försökt sova.men har hostat blitt förskyld och
haft ont i magen?? va e de här..kul att bli sjuk nu . jag har inte tid..

Igår när jag slutade jobbet så hade jag å emelie en stor städning ..
disken försvann och jag gjorde potatis mos fiskpanetter och böner..
precis vad vi behövde äta efter alla jävla dagar av kebab hamburgare eller sallad..
idag ska jag köpa en GI tallrik på ICA den är bäst...Maten på jobbet står mig rakt upp i halsen...

annars flyttar vi snart ut ur lägenheten.. Jobbigt..den e så lovley jag kommer gråta lite..haha
kanske ? neee men de e dags..ser dock inte framemot just själva flyttandet...
Men mitt mörka rum hemma hos mamma har ja kunnat sakna lite då å då..




´nu blir det en morgon dusch :D
skriver imorgon när jag är ledig efter min tvätt tid...

ciaoooo

Kommentarer
Postat av: denise malmqvist

krya pa dig nu gumman puss

2009-08-03 @ 19:02:56
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0