Citron vatten en härlig regn dag

Kära sverige. Kan du inte bara göra vädret mer pissigt än såhär?
jag skulle va så tacksam!NOT! är trött på det här nu.
och det kommer liksom bara bli värre och värre.
jag har mensvärk tror jag..och jag har inte rökt på 2 dagar.
Jag är lagom lätt iritterad och svidig !! inte en rolig tjej.
Tur min älskling slipper mig nu :)


Igår såg jag Greys.. Tänkte så sjukt mycket
på mig och mireille som vänner då menar jag
När jag såg Cristina och merideth.
Mireille är så jävla likt Cristina så ärlig jämt..
och när dom sa igår. Att dom va varandras anhörig
så insåg jag..Det är preciiiis vad mireille är.
Om jag dör är hon nog den som kommer stå på listan för
att få veta bland dom första... Låter sjukt men de e på ett bra sätt jag menar
det ..et betyder ju att jag gillar dig Mirre..hahah.









Fuck fuck fuck fuck fuck this fuck life suck !!


Kommentarer
Postat av: E.

Hmm.. Du är skum!

me love you long time.

2008-10-30 @ 13:04:38
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0