Trying to stop smoking, day 1

mm det är väldigt sant..det är så sjukt svårt. Jag mår faktist as dåligt!

men som sagt det är värt att försöka, jag kanske klarar det.

Dock bara fram till jag kommer tillbaka till turkiet. där är det totalt omöjligt.

Plus att jag skall bo tillsammans med älsklings familj och där röka både mamma och storebror, ännu värre.. Men som sagt har jag klarat mig i 76 dagar då borde man kunna

hålla sig ifrån det mer.

annars har jag inte gjort så mycket idag, Jag har blivit panik arg på mig själv

och på det här landet för det inte finns jobb. Jag har läst mitt nya cv kanske 20 gånger

det är ju helt perfekt. jag om nån har rätt att få ett jobb haha...



Annars så vet jag inte vad jag skall göra idag/ikväll mer. Pratar med Serdar nu

och sen hem och sen då?? fixar inte och bara sitta hemma och se på tv.

jag är liksom inte den tjejen?? förut va jag väl alltid posetiv?
nu är jag ett riktigt negg haha...Anyway jag läser en bok

som heter HÅNGLA MERA. läs den.. lite mer posetiv blir jag



And baby if you read this.I miss u still like crazy and well every night when i go to sleep
i hope that tomorrow will feel better and more easy but it never does.. i just miss you more and more and
well sometimes i really think i will go crazy. but i can do this.. its worth it.. because soon we are back together.
I love you and like i told u many times.. u are my ligh in the dark.



Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

hmmm l dıdnt see my thıs pıck before well fırst was here:) and baby u re my lıfe l can never closhed thıs lıgh to u, l ll never leave u alone ın the dark! SENİ SEVİYORUM HAYATIM ÖLENE KADAR <3

2008-10-08 @ 18:59:18
Postat av: E.

i love you

2008-10-08 @ 19:53:27
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0