The world is to cold without u

Dag nr 9 i sverige. Ja ni inte mycket förändras på en dag eller två.

men jag har börjat umgås och röra mig lite. idag har jag tex lunchat med

kära sanne! vilket var riktigt trevligt faktist vi diskuterade sommaren, För många

kanske det är lite väl tidigt ute men våran sommar börjar fan redan i april

så jätte långt är det inte kvar, Annars har jag försökt fått tag i Linn en tjej

nere i turkiet som skall hjälpa mig fixa ett jobb i norge. men det verkar helt enkelt vara helt omöjliiigt. Jag får bita ihop och vänta lite till..


fick också en almenacka av jannicke.
Det är bra det lyser min vardag lite när jag kan skriva

vad jag skall göra och sånt haha...

jag förstår inte hur jag kunde bli såhär. Mina vänner är guld som står ut, Dom som gör det :)



Nu sitter jag på msn och pratar med min älskling..

Hade ett litet tjaffs igår som led till det vanliga sms till x.

inte från min mobil dock.. Så det var en sömnlös natt till

kl 4 då han fick vett och ringa och tala om hela historian och så vidare.

och be väldigt om ursäkt.. jag också för den delen. jag startade ju hela saken..

Dumt dumt dumt och onödigt. från oss båda...

Well Snart skall ja boka den dumma biljetten då kommer det bli enklare iaf..

och inte tjaffsa över förflutet som vi alltid lyckas med !
Allt blir nog bra när vi bor tillsammans igen och kan bygga på vårat

förhållande tills det blir fel fritt och vi litar fullt på varandra.

Ni kan nog tänka er hur svårt det kan va....


Well well..

nu ska jag söka jobb i norge och sen kl 20 00 är det dags att se färjan.


Kommentarer
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-06 @ 17:53:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

:D yes det har jag! han är världens underbaraste! det går väl bra, lite svårt att koncentrera sig och tänka på skolan.. haha men nee.. det funkar!



tack=) varit i turkiet eller=)?

2008-10-06 @ 18:19:34
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Keri

Ja du, Det är aldrig roligt med bråk. Men det är bara att bita ihop och tala ut om saker så löser det sej.

2008-10-06 @ 22:20:43
URL: http://polkaglass.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

Turkiet är verkligen ett underbart land! okej =) vilken stad? jag vaar nere i september (igen) hoppas att kunna åka ner 25 oktober!

2008-10-07 @ 00:07:38
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: anna

i knooow hur svårt det kan vara..

2008-10-09 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0