Tant Therese


God morgon!!!
Inatt har jag testat på livet som mamma, Har varit barnvakt hela natten åt en 11 månaders liten tjej..
Herre gud säger ja..så jävla mysigt men för mycket för mig..en eller två dagar klarar jag nog.
Jag är så sannslöst trött så jag är en zombie..sen kl 5 imorse har ja druckit 5 koppar kaffe.
Och lekt med mjukisdjur och köksredskap !! :)

idag skall jag inte göra någonting faktist..
Sova kanske?? tror nog det behövs är ju totalt slut som sagt.
idag hoppas jag bara att min telefon ringer från personer jag vill prata med !!
det behöver jag...




 Have i told u how much i love you..
U keep me going everýday.. please try to remember that always..



PS. Jag kollade nördglasögon igår.. 995 så jävla dyrt hahaha...


14:29
Jaha nii!! Jag vet inte antingen har man inget jobb
eller så ringer telefonen stup i kvarten.. fick ett jobb till idag haha
i sthlm på ett cafe.. tyvärr fick jag tacka nej för dom ville
att man skulle jobba minst ett år.. vilket e totalt omöjligt..
men kan ju alltid ringa om ja vill jobba extra :)

Nu dricker jag kaffe igen!!
Bebisen har åkt hem myyp känner mig ensam..

20:03
Suttit och läs massa bloggar om tjejer som har samma sits som jag.
Fan dom är sjukt grymma!!!iompad..

annars har jag bjudit på ett storts skratt till serdars familj haha,,
hitta nån sjuk sida..makemebabies !!
skickade bilden till dom.. Gud vad dom skrattade..


Serdar Sari your everything for me


Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

Ohh baby ıts so nıce to see our baby before have ıt :) you real make me soo happy wıth thıs and my famıly all love that:) hope we can real have a so cute baby lıke at the pıck. I love you so soooo mutch alsklıng, u re my sunshıne. <3 XxXxXxXx

2008-10-22 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0