Så tråkigt

Kom hem efter en hel dag. helt slut men så jääävla uttråkad..
har sjukt ont i magen också? undrar varför.. hittade en lagom kul grejj
i en annan blogg kan ju va roligt å svara på.lite tidsfördriv om nån behöver det.


Vem ringde du senast?
Serdar <3

Vem ringde dig senast?
Hampe

Vad står det i ditt 4:e mottgana sms?
"Hej gumman,Det blev mer fest igår än jag trodde igår,så jag kan inte köra än förlåt.puss"

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
"Är du vaken?"

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Äter du pannkakor?"

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
" Ring mig"

Har du några utkast?
Ja 5st.

Vad är ditt rekord i snake?
töntigt men exakt 1495 eller något.tävlade mot Serdar :)


Vad har du för kontaker som börjar på A?

Agata, Anna, Annicka,Antan


D?

Dear mama
J ?
Jannicke, jennie

M?
Maja,maria Mathilde


S?

Sanne,Sara,Sekerim,Spelinfo ?


Har du privat nummer nu
Nej nej




Nu har jag pratstund med min älskling.vi håller alla tummarna för att jag skall få ett jobb
som jag å madde luskade ut här på gotland. får jag det. är det drööööööööööm dröm dröm.
Sen skall jag betala allt.sen ta bästa plan tillbaka till Serdar.....ååå saknar han så jag dööör..

Nej nu har jag INTE tid med det häär..
Chillevippen

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/166456/hayat?claim=thbg50d3beq">Följ min blogg med bloggkoll</a>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0