Nackspärr


Idag har jag varit aktiv. jag har haft fotbad.. vilket behövdes mina föötter va ganska slitna efter turkey haha.
usch men nu är dom bra igen.sen va jag med jannicke och fika med hennes mami.
tidsfördriv gillar jag.. men dagarna går fan fort ändå? ja har varit hemma i snart två veckor för fan??
men inget ordentligt har jag fått gjort...det kommer..

annars? försöker få tag i carro en fika hade suttit fint å få veta lite om henne och hennes liv.
länge sen nu.. skumt egentligen att ja varit borta så länge men de känns som ja varit hemma dubbelt så länge..




orkar inte ens skriva...
pratade med ellie igår.. mums hon är så mumsig så...
hahah

Kommentarer
Postat av: E.

haha, du är ett offer hjärtat!

2008-10-10 @ 11:20:17
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0