Morslilla olle Te och Morotskaka


Jag är sjuk !! inte alls så jätte roande.
sovit hela dagen nästan och haft jannicke förbi på en kaffe :)
nu sitter jag här igen. och har min dagliga dos av min Serdar.
vilket jag behöver.. Han sa faktist en sak som va riktigt sant
han sa att ja aldrig va sjuk där nere men nu är jag det.
Min kropp hatar sverige kanske??

Ikväll är kvällen spikad för soffan. Sos gute..
och galet med lösgodis och COLA!
muuuuums och en grejj till kex..
vet inte varföör jag är sugen på kex??
men det är jag.. singoala med sylt i..
eller munkringar???


Imorgon är det helg igen??
tiden går så sjukt snabbt tack gud för det.




Hur kan man inte tycka om dig?? du är ju fan bäst.Mimi Mirran Mireille !



Serdar I misssss yooooooooooooou alot

Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

I love you both Therese and Mimi:)

2008-10-23 @ 17:31:35
Postat av: E.

I love you my lovely therese. And i miss SERDAR!! Brother you are the best man therese have ever had!!!!!!! YOU AND THERESE ARE FILLIFJONKAN!

2008-10-24 @ 02:53:54
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0