Lunch på stan`?


God morgon :)
Jag är fortfarande sjuk..Har ont i tänderna ,Öronen, och halsen??
kan det bli bättre..hmm.. idag vill jag jätte gärna åka in till stan och äta lunch..
Skulle va så jävla mysigt nu när det är sånt skit väder och man har fått in lite pengar.
annars blir det en lugn fredag kväll!

Helgen i övrigt blir nog fan lugn..
Konstigt fick 7 sms på arabiska imorse?? va fan var det om??

Glömde skriva en sak igår.när jag ringde mireille och skulle prata lite
så ja pratade på iaf.. Sen säger tjejen.. Therese vad vill du egentligen`?..
haha så gullig kompis... men som sagt jag känner henne och hon känner mig..


Nu pratar jag med Serdar <3 myys...
Jag ska tänka snart snart är jag där igen..

Kommentarer
Postat av: E.

hahaha men du ringde ju bara och pratade om ingenting :P haha men de va kul. feel free to make a phone call like that again. Varsego för designen föresten! Puss Love you!

2008-10-24 @ 15:54:28
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0