Kan jag få pengar av en främling


Idag är det söndag. Jag har varit hemma i 8 dagar nu!
Jag har varit på arbetsförmedlingen jag har fixat min tand eller ja halft iaf.
jag har träffat dom flesta. Jag har testat och dricka här, första och sista gången,
well det är typ allt som hänt under mina 8 dagar här, det känns som jag varit här
i 8 månader inte 8 dagar. jag kan ärligt inte förstå eller vilja försöka förstå
hur jag skall klara av detta!!


Idag vaknade jag. Jag var med Jannicke vi såg på fotboll,
ibland är det som min hjärna kopplar bort mig från omvärlden
jag känner själv att ja blir helt frånvarande och när det händer blir jag faktist lite rädd.
har jag gått och blitt psykiskt instabil eller ?

Nu lyssnar jag på kent. och försöka tidsfördriva den trista söndag
jag har 76 dagar kvar på mig att betala allt och köpa en one way ticket.
När jag har biljetten skall jag inte se tillbaka.. det kommer kännas så mycket
enklare varje dag då... DET ÄR SÅ JÄVLA DYRT och ringa till turkiet skall
jag tala om.fy i helvete. men ja måste ringa hur skall vi annars kunna prata?




By the way. saknar jag mireille ganska mycket..

Seni cok özledim hayatim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0