If i aint got you


Ännu en jävla operfekt äckel dag..
inte nog med att jag vaknar skti tidigt sen går ja bara runt
och väntar på att kl ska bli dags för att träffa min älskling på msn..
mm de gjorde ja idag!! Distans e jääävligt svårt och man missförstår varandra
ganska mycket.. så vi började bråka ! över något så ynkligt och löjligt.
det blir så fel. och jag vet att om jag bara va nära honom nu skulle
vi reda ut det här missförståndet på 5 minuter.. FAAAAAAN! hur skall jag kunna sova nu liksom?

Annars ? ja borde verkligen söka jobb och ta tag i livet.
men det e skit svårt ja har inte en aning om hur jag skall
få energie till något? jag är verkligen en zombie och det är sant??
Jag är typ rädd för mig själv...

ohhh vill bara ringa honom NU NU NU och prata i tre hundra timmar..

dumma dumma dag




By the way.. den enda låten som får mitt hjärta att må en aning bättre.
är Maxwell - This womens work..
den är tragisk och sorlig men jag mår bättre av den faktist..
 Vad mer kan ja skriva eller säga ?



    Jag älskar dig så det gör ont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0