Ibland är gud på min sida

Mina vänner.
Jag har fått jobb..och inte vilket jobb som helst utan
ett dröm jobb i sthlm.som jag verkligen ville ha.
Jag behövde inte ens gå på intervju nu sitter jag här med mitt schema
ska jobba hela december på marsipan båten!!
den ligger utanför dramaten.. och Jag döööör av lycka.
Jag fick också välja om jag ville jobba mycket eller ej.
jag valde d¨å självklart att jobba jämt..är ledig 4 dagar på hela december.
vilket kommer ge mig en fantastik lön...

oooooh dör i lycka..de e precis de jag göör.
De ser ljusare ut.. NU skall jag kolla på biljetter till min älskling..




Jag sitter och funderar på om jag skulle passa i "nördglasögon"
Jag tycker att det är så jävla snyggt. Och Jag tycker typ Töntar och nördar är de coolaste
man kan va.. och alla mina vänner tycker ju att jag är en tönt.varför inte förverkliga utseendet då??
hmm nej de krävs fundering.. e de dyrt med glasögon utan styrka tror ni??


Kommentarer
Postat av: RomAnton

Fan vad sweet! Congratz till dig och hoppas du trivs på jobbet!

2008-10-21 @ 11:17:47
Postat av: sofie

köp glasögon!

2008-10-21 @ 13:45:54
Postat av: Maria

Fan Tess as bra juh :)

2008-10-21 @ 14:07:12
URL: http://majamariasblogg.blogg.se/
Postat av: E.

Grattis till jobb babe. Glasögon utan styrka? Är du onödig eller. Du behöver inte brillor. Va glad så länge du slipper! PUSS

2008-10-21 @ 17:11:52
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: RomAnton

Nördish är koolt. Skaffa lätt

2008-10-21 @ 19:28:34
Postat av: RomAnton

Nördish är koolt. Skaffa lätt

2008-10-21 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0