Hayatim

Lördag nr 3

idag vaknade jag med en helt sjuk huvudvärk, Inte för att jag va bakis. utan jag

tror helt enkelt att det är nån sorts sjukdom som börjar tränga sig fram..buurhhh

men som tur är.har vi ju doktor tillgänglig 24/7.


Just nu gör jag ingenting, pratar med Serdar. Han har börjar jobba

nu i adana.han är duktig..duktigare än jag, men jag har ju inte ens ett jobb!

Men när jag får det.skall jag va precis lika duktig som honom.

för jag skall ha en riktigt cool moppe nästa år. eller kanske en cykel :P

Mitt godis sug börjar ta över, jag skulle kunna slå någon för och få en massa lösgodis.

ååh tänk vad gott.med såna där röda läppar. älskar dom.men nej nej äckel äppelpaj finns

hemma men jag tycker inte om det.. Pineappel paj ?? de låter mera gott

de tror jag på.. eller kanske jorgubbs paj? ah något blir de nog ikväll trots allt.




Nu läser jag Antans blogg...jävligt tråkigt??
skriv något roligt för fan !! jag behöver underhållning här

på tråkiga gotland...



  Is missing u like crazy baby!


Kommentarer
Postat av: RomAnton

Jag vet att den är lite nere under isen nu, men va fan. Händer ju inget roligt. WTF liksom, värsta kritikern. Men jag ska ge det en seriös tanke att skriva något roligare.



Skam på mig

2008-10-11 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0