Du måste söka jobb på MAX








Hemma hos madde nu.vi ser på oprah.. Jag vet inte riktigt om
jag skulle kunna vara tillsammans med Serdar om han va blå??
De skulle va ganska roligt ändå! men jag gillar honom med sin vanliga
hudfärg haha.det är iaf en man på tv som är blå.blå på riktigt ??
Konstigt...

Annars har jag och madds varit på arbetsförmedlingen .
vi kanske ska göra det varje dag?? nej jag är mest där för att jag blir
mer fokuserad på att söka jobb när jag är där.
fick iaf ett jobb erbjudande idag?? telefon försäljare men med
fast lön och man byter jobb hela tiden.det skulle jag tycka om faktist??
men jag måste flytta då..till sthlm...LÄTT UTAN BOENDE.jo men de är det..


Nu ska jag käka ballerina med madde och dricka kaffe..


I love u baby!

Kommentarer
Postat av: E.

haha jag såg smurfen med. as läskig kille. Oprah va ju livrädd.

MISS YOU FETTO!

2008-10-14 @ 17:40:10
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0