Blogg problem idag....

Jag har suttit framför tvn ungefär hela dagen,sett make me a supermodel och Greys och nu

är det three hill, Greys är verkligen mitt favorit program, Om man bortser från sex and the city som verkligen är dröm serien tyvärr är den ju helt slut :(
FILMEN? behöver jag ens säga något det är helt klart den bästa filmen jag sett?

kanske beror på att jag älskar alla skådespelare. köpte filmen i alanya när jag va där men glömde den hemma hos Emelie, Ganska synd förhoppningsvis tar hon med den till Sverige.


På jobb fronten ser det fortfarande ganska mörkt ut, Vilket får mig att må skit.

men imorgon är det nya tag, arbetsförmedlingen som verkligen inte ger någonting

men det gör iallafall mig lite sysselsatt och tiden går fortare.

tänkte lämna in lite cvn över allt.. jag behöver två månaders arbete kan det

va så sjukt svårt att få??Norge hade varit drömmen.men drömmar går aldrig i uppfyllelse om du inte gör något åt saken själv..


Jag gjorde by the way en jordgubbs paj igår.
men jag är fortfarande godis sugen ..


I wake up in the morning and the first thing i think of

is my baby, Im thinking if hi miss me like i miss him,

If hi sleep better then me.and if hi needs me like i needs him.

my love for him is a never ending story.


Ge mig en biljett och 10 000 i fick pengar.tack så länge


Kommentarer
Postat av: RomAnton

Det kommer att fixa sig, jag tror på Karma och eftersom du är en god person kommer också karma att belöna dig för det! Håll ut så länge så kommer dimman skingra sig snart.

2008-10-12 @ 22:00:50
Postat av: RomAnton

Jag tror på karma och eftersom du är en god person så kommer du att bli belönad inom snart. Håll ut så länge så kommer dimman att skingras inom en snar framtid. =)

2008-10-12 @ 22:02:15
Postat av: E.

Arbetsförmedlingen är inget nyttigt..

2008-10-12 @ 23:27:37
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: liamsmamma

tack gumman du e med så söt:)

jo bara bra självf då?

2008-10-14 @ 13:23:07
URL: http://tigrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0