59 dagar cirka


Okej jag har hittat min dröm biljett.
Nu gäller det snabba pengar och köpa den också.
sen kan jag andas ut och må bra..
Dagarna går så snabbt och jag är riktigt tacksam över det.

Alla stora tjejer kan inte alltid vara starka.
Men jag antar att man måste tänka på att det mesta vänder
å man kan få ett jävla bra liv iallafall.






















7 Juni 2008
när allt började och livet förändrades..
Mireille blir säkert sur över några fula bilder hehe
men jag tycker de e det som ger charm :)
Saknar dig Mirreeeepirre.



älskar stylebystars..så jävla fina klänningar..den här vill jag ha.
tänk när man är brun och fin en varm sommar dag i turkiet..med min älskling brevid..



Serdar U have all my love.


Kommentarer
Postat av: RomAnton

Riktigt fin bild med sanden på benen! Fint ljus. Duktig du är.



// Romanton

2008-10-29 @ 17:21:10
Postat av: E.

jag vet mina ben är sexiga! TACK!

Jag är inte sur. du lägger alltid upp ugly bilder på mig ;)

2008-10-29 @ 17:55:31
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0