When the rain falls down


Jag har flyt nu.. det går bra nu hahah.
Pengar pengar, är dröm..jobbat idag men på ett privat städjobb.
och jag blir överlycklig för imorgon kanske jag kan köpa min kärleks biljeett

iiii ja kommer jobba ihjäl mig fram tills jag åker..det är LITE skrämmande änd¨å.
jag har inte jobbat på 6 månader intesivt förns nu..och nu helt plötsligt
har jag tre olika jobb..

45 dagar kvar tills planet lyfter..
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
tiden går så ruggigt snabbt.jag hinner inte ens fatta att jag varit hemma ?
och på tisdag lämnar jag gotland för 2 gånger och blir borta ett bra tag framöver.
Jag har planerat en hemresa i april, kan jag ordna visumet och hälsa på mamma.
kommer ju inte spendera mycket pengar i turkiet innan dess iaf..

Trött å seg som fan är jag idag...
så snart skall jag hem och sova.. är så trött. men först ett långt varmt bad.
och såklart jordgubbsaft..

Imorgon kväll skall jag äta en pizza jag är så fett värd det..

S.sari my one and only..
Soon baby soon im back in your arms.can't wait..




Kommentarer
Postat av: E.

if you leave me now you take away the biggest part of me.. ouuuuu dont baby please dont go. hahaha KÖRSBÄR.. Terra terra come to estockholmo. I miss you fucker! <3 LOOOOVE MIMI!

2008-11-18 @ 09:26:28
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0