Up and down, Down and up


God morgon eller skall jag säga god förmiddag??
Jag vaknade för typ 3 timmar sen, Sur som fan var jag.
Haha vet inte varför jag blitt den här människan jag är nu,
en riktigt bitter jävel om jag får säga det själv.

Igår gick jag upp kl 8 på morgonen.började promenera mot
stan kl 9, gick runt hela bingeby sen gick jag till jobbet.
Vägen hem gick jag helt enkelt den snabbaste vägen för det regnade.
Jag skall ha min kropp när jag återvänder hehe.

Idag är det farsdag..
INTE fan har jag någon far å tacka för en underbar uppväxt?
En annan anledning för att jag kan va bitter idag också.

Serdar Sari WHY is your phone closed wake up?
I miss u. And i want to talk to you NOW <3
54 days baby!! iiiiii. jag älskar dig.



Annbritt 35 år,Skallepär, er två kan man ju sakna faktist.




Kommentarer
Postat av: Anonym

utspilld chai kommer att vara vår vardag! I miss you habibi

2008-11-09 @ 21:52:42
Postat av: Denize

Hejsan :)

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

vart i Turkiet bor han? När åker du?

Lite nyfiken bara :)

2008-11-12 @ 18:59:59
URL: http://denzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0