TK <3 SS



Tisdag tisdag..
regn och mera regn.. Det är ju typ det mysigaste som finns
när man ligger i sängen.Men när man skall ut i vädret är det mindre roligt..
igår så satt jag å höll på med min problem hy i en timme. mmm roligt.
Men seriöst har den blitt helt sjukt bra, av något jävla yves grejj,
vilket är otippat så som jag har letat efter något som funkar..
Men nu är den fin. krävs bara lite tid och det har jag ju..

Annars ikväll är de bra på tv.
så det blir en hemma kväll med mys kläder.
och jordgubbs saft och en banan.. haha




Idag skall jag äta min couscous röra.
asså det är så gott så jag skulle kunna äta det varje dag och det är sjukt
billigt att köpa allt till det...
Igår var det storm här på gotland. Helt plötsligt från no where
kom det en jääääävla storm bordet på våran altan flög iväg en bit haha.

Nu pratar jag med Älskling : )
52 days iii..
and soon two days later is 50 days and then its so much more close.
I get a so good feeling in my body when i think about it..
Oh i looove u!!



HAHAhA so good pictureee :P


Jag har en sån sjuk känsla är helt pirrig i kroppen idag.
har inte en aning om varför. jag menar va fan har jag att va pirrig för ?

Såg precis one three hill. Sa ju att jag älskar det.
och det är så sjukt bra.. blir alla säsonger sen när
jag ska ligga i turkiet när älskling jobbar :)
Hatar att va ensam men bor vi med hans familj är det absolut ingenfara.
annars får jag intala mig själv som alltid.De finns inga spöken.haha
I sommras när jag låg hemma ensam dom första tiderna.
låg jag på helspän trodde allltid något skulle hända.. Nån psyko till granne eller
något. men som tur är gjorde det aldrig det..

Tänkte lägga in lite gamla bilder nu faktist :) baraför jag har så tråkigt..
.





















Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

What the hell ıs thıs... what m'l doıng here? crazy, crazy pehhh :D

2008-11-11 @ 16:26:05
Postat av: Denize

Hej igen :)

Jag åker ner igen nu den 19 december i 3 veckor. Vi är på olika ställen men oftast i Istanbul på vinterhalvåret och Icmeler/Marmaris på sommaren. Han blev precis klar i lumpen så det lär bli Istanbul nu fram tills han får komma hit :)

Han kommer ifrån Kütahya ursprungligen om du vet vart det ligger?



Hur länge har ni varit tillsammans? hur gammal är du? Vi kanske kan prata på msn?



Yes vi är gifta, gifte oss för 3 veckor sen :)

2008-11-13 @ 19:00:52
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Denize

Vad är din msn då? :)

2008-11-13 @ 20:32:30
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: anna

dags att uppdatera therese!! :D

snart är du här i stockholm!

PUSS

2008-11-13 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0