Sunday like always


Söndag.
inatt hände det som aldrig händer mig, Jag vaknade inte när
min telefon ringde? Jag vaknar alltid av vibrationerna?
jävligt dumt faktist. Men iaf vaknade till lvi när hem telefonen
ringde.. det va en arg älskling som ville säga god natt.
Sånt händer faktist att man sover hårt..

Åh nu ringde en tjej jag skall jobba med på marsipanbåten
Jag får jobba en dag extra söndag den 7 skall jag också jobba.
jag kommer va död när ja väl lämnar sverige.en välförtjänt
vilo vecka skall jag ha med baby när jag kommer fram :)

pratar med Anna nu.. Hon har bestämt sig att bo i alanya
i sommar.jag tycker det är bra.Det blir en helt annan sak
när man är där så mycket längre.
Det blir mer än Party, Man lever där på riktigt.. Alla borde göra det :D
OCH jag har sällskap hihihi :D



 Baby when i see this picture i just think about thats how we met.
Far away from eachother in to diffrent places, Well thank god i couldnt take
my eyes away from you all those nights.. Now almost 6 mounths later.
Its still u and me :) cant u start to dance at home to ;) hehe
Love u!



Jag vill ha Långt hår NU NU NU..

Kommentarer
Postat av: E.

Då finns de två alternativ.

1. låt de växa ( tar ungefär 10 år)

2.Köp hår ( kostar lite med de går snabbt)



Saknar dig!

2008-11-16 @ 20:55:50
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0