Strawberry bubbles


Jag önskar bara att jag kunde flytta till Sthlm idag.
Sitta med Mireille och prata i timmar. Skita i äckel gotland
som bara gör en till något slags psyk??
Trött på allt här.. Och jag är just nu väldigt negativ jag vet.
Ödet har förföljt med dom senaste dagarna.
Men efter igår vet jag exakt vad jag skall göra och vart jag skall.
Ågren följer ju med mig på vägen.

Annars har jag tänkt jävligt mycket på allt.
Ibland fattar jag inte riktigt vad livet ska gå ut på?
Jag menar Arbetslös och Inga pengar leder till inget liv?
Hur tänker sig folk att det skall fungera, Pengar förstör
så mycket när man inte har dom.har man dom blir
man så vann vid det å spenderar mer..
VARFÖR är inte jag en sån där bra sparande tjej..







I would give anything to get you back.
I would do anyting you'd ever ask.
All my world is in your hands,
Give me one more chance,
Cause I miss you like mad.

And miss you like mad.
Like crazy, crazy,
And I need my arms around you baby,
And it's hurting so bad.
Please save me, say that you take me back,
Cause I miss you like mad.

Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

I love you and l cant let you go away from me. l wanna spend my rest of lıfe wıth you only you and me. l gıve you my heart pls take care of ıt BABY!I love you more then lıfe, I love you more then my self,I love you more then words can tell... YOU ARE MY EVERY THINK, dont forget that. <3

2008-11-04 @ 15:03:05
Postat av: E.

bla bla bla... KOM TILL STHLM! Slappröv! <3

2008-11-04 @ 20:03:51
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0