Nytt liv nya möjligheter




Åh idag sov jag så himla länge,en riktigt dröm. för kvällen innan
kunde jag inte sova alls vilket led till ett försök med insomningstablett?
Aldrig igen,va totalt seg hela dagen igår. Inte alls roligt.
Då är det bättre med naturlig sömn..

Imorgon börjar mitt nya liv.Kl 08:00 skall jag å Madelajn ut och gå våran
första promenad.lång promenad. Sen i sthlm börjar jag med min diet.
måste va snygg när jag kommer till bejbi.
Men han och jag måste sluta bråka NU, och försöka ta hand om vad vi har.
Nu är det iaf bättre än vad det nånsin varit :)

Jag mår mycket bättre då..Är glad som fan när jag har han.
fejjan försvann men det är inte bara pgr av han. Det är för ja är så
trött på det. Man blir beroende och fastnar vid datan allt för länge heh.

Ikväll är det greeeeys :D jajajajaja.

Nu skall jag prata med min älskling..



     Not many days left until i can be in your arms again,Can't wait

Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

I love you lıke a crays Hayatım..! <3

2008-11-05 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0