New life New start. Lets kick it

har jag sagt att jag älskar sthlm.?
ge mig bara en lägenhet för bara jag gick av båten
mådde jag bra..

nu jävlar skall jag kicka igång mitt liv..
och ge allt..
Jag skall plugga jag skall ha min etta på södermalm...
jag skall ha allt jag drömt om..

Nu börjar kampen...

Nu skall jag duscha..göra mig i ordning sen möta kära mirelle
inne i stan..saknar henne.skall bli skönt å få prata ut
och säga förlåt förlåt för ja betet mig som en jävla idiot i turkiet.
förstår henne om hon inte kommer ta de till 100 % 
men nu när ja levt ifrån henne så länge har jag insett.
Hon är en trogen vän,...

Kommentarer
Postat av: E.

Jag fick då inget förlåt haha ;)

Älskar dig endå mitt hjärta!

2008-11-27 @ 20:33:47
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0