Love life


Måndag shit dagarna går så fort, Jag är glad för det,
men det känns som om jag nyss gick och la mig igår.
Igår va en jobbig dag.
En massa idioter från Alanya ljög ihop en stor jävla lögn.
och jag hatar det förstå jag har my man. jag behöver inte erat
skit snack eller erat försök till att sabba allt.
vi blir starkare och starkare och nu vet han att det är
mig han skall lita på.. We have the best love :)

´Nu e jag hemma hos madde och ser tv. och pratar med Serdar.
allt känns så bra nu när dagarna börjar gå snabbt.
jag menar 53 dagar va fan e det.. INGENTING.
jag hoppas mamma vill betala halva min biljett i julklapp.
det är allt jag önskar mig...
bokas skall den inom snar framtid.

Känns skönt att lämna sverige på många många sätt
men ibland känns det svårt för man har en sån sjuk trygghet här
hemma, men tillsammans med Serdar är jag inte orolig.
vem vet jag kanske är fru therese sari om ett år eller två..
jag hoppas det, Han ger mig allt allt och så mycket mer.
Alla par bråkar och har de svårt, så jag anser inte mitt förhållande
är värre än någon annans.....

Kommentarer
Postat av: 01 Adana :)

My rest of lıfe ıs wıth you and my love ıs only for you... just remember that. <3

2008-11-10 @ 18:16:36
Postat av: Sofie

Du glöm fan inte vad du har sagt om giftemålet!

Seriously, I'll get really mad if I'm not invited ;D

2008-11-10 @ 18:28:39
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/
Postat av: Therese

haha sofie de e klart du blir bjuden :D

2008-11-10 @ 18:37:20
Postat av: sofie

det är bäst for dig det ;D!

2008-11-10 @ 19:43:08
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/
Postat av: RomAnton

Tack för dina fina ord i den senaste kommentaren. Du är en fin vän och jag uppskattar det faktum att jag känner dig väldigt mycket! =)



Jag får hålla med tjejen som skrev att om det blir giftemål måste jag tyvärr räknas som självskriven gäst.. Haha. Jag har tjatat på André nu i 5 år att han ska gifta sig så jag får en anledning till att klä upp mig och 'ragga' brudtärnor. Så kom igen nu, get hitcht.



Bear Hugs

2008-11-10 @ 22:19:06
Postat av: 01 Adana :)

I wısh l could under stant all:D

2008-11-10 @ 23:16:07
Postat av: therese



hehe baby anton wrote.

when we get married he hope hi is like the first invite to come to our wedding hehe.

because hi wants to wear nice cloths and flirt with girls hahah.. :D

2008-11-11 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0