If u love something let it go,If it comes back to u then its yours, If it doesnt it never was

If tomorrow never comes
Will he know how much I loved him
Did I try in every way to show him every day
That hi's my only one
And if my time on earth were through
And hi must face the world without me
Is the love I gave him in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes



Denna helg har varit händelserik..
Jag har sett snö första gången på många månader.
lördags morse tog jag mig en mys promenad i visby !



Sen gick jag till jobbet :) å höll på med en passa praliner




Sen igår va det strövetfest.
Jag hade så sjukt roligt.
MEN MEN Jag har inte kunnat äta idag för allt jag tryckt i mig har
inte velat stanna i magen .. USCH! Inget mer alkholintag på ett tag.

Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar GOTLAND!

2008-11-23 @ 23:00:52
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Maja

Saknar dig!

2008-11-24 @ 09:56:59
URL: http://majamariasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0