I got my self


Jag är så arg, För jag fattar inte hur en människa
kan förändras så snabbt?? Och du som översätter allt
det här till honom, Kan ju förklara att het jävel. inte behöver betyda het kille..
iaf. nu har jag rätt inställning. Aldrig mer turkiet. NU skall jag skaffa mig ett jävla äckel liv
i sverige. Å lägenhet å allt sånt där... och börja plugga.


Pratade med Madde idag.. vi kanske skall åka en veckas semester i januari..
Spanien eller något.. Bara sola och njuta av varmare vyer än här..
Och jag skall fan på kryssing..
Imorgon flyttar jag..så bloggen kommer vara död i ungefär en månad.
men välkommen tillbaka om 30 dagar..

HEARTLESS din låt för i helvete.

Kommentarer
Postat av: sofie

Gumman,

hoppas att allt ordnar upp sig!

2008-11-26 @ 21:13:38
URL: http://sofiesolfeldt.webblogg.se/
Postat av: A

Folk är idioter

2008-11-27 @ 02:46:44
URL: http://romanton something something

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0