Gringo Gringo



Idag har vi lekt hela morgonen.. Hon kom till mig kl halv åtta.
Ni kan inte ana mitt morgonhumör.men när jag såg henne blev jag hur pigg som
helst. Jag kan inte förstå att något med ett sånt litet hjärta kan ge så
enormt med kärlek..vi sov en halv timme sen väckte hon mig!
haft en mysig dag iaf.. man kan ju inte ens gå ut..Snö oväder välkommen.

Jag flyttar ju snart, Har ett jävla dilemma..
Har en lägenhet jag kan hyra. men seriöst.
4000 de e frågan.MEN de skulle ge mig enormt mycket frihet och jag
skulle kunna va själv hur mycket jag vill.
måste å då menar ja måste tänka igenom det här senast imorgon..

jag har aldrig någonsin. Kännt mig så lost som jag gör nu.
Jag har inte en aning om vad och hur jag vill leva mitt liv..

"U can never know how much my heart hurts.
how could u be so hearless.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0