Dont cry your heart out


God kväll.
allt skall alltid bli något fel med..jag fattar inte riktigt det
jag vill ha en egen lägenhet ett eget kryp in där jag kan sova direkt efter jobbet.
Jag vill ha pengar, det är helt sinnes hur jag skall klara mig fram till ja jag vet inte när
har 50 kr nu och knappt mat haha.

Well mitt nya jobb by the way.är dröm liv.
älskar det.. chefen e as snäll, och ja kom in i det jäkligt snabbt
det är posetivt.skall fråga om jag kan få ut en 1000 lapp i förskott
det räcker fan. Han verkar inte vara omöjligt..

Igår träffade jag älskade elin och emelie <3
dom får fram en bra sida hos mig :)

Jag har jävligt många val att ta tag i.. dags för det nu tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0