Dont close your mind because thats the most easy way


Song for today is..
Kalbime gömerim o zaman..

Jag har tänkt mycket på en grejj.. Turkiskmusik.antingen älskar man det
eller så hatar man det ?? Min mamma avskyr det. Hon hatar när jag lyssnar på det.
hon tycker melodin är fin men eftersom hon inte förstår vad dom sjunger
förstår hon inte vad jag tycker om...
Jag älskar det för det ger mig ett lugn, Jag fattar inte allt, Men dom sjunger direkt från hjärtat.
och ibland mår jag skit bra av turkisk musik men ibland får jag en jävla ångest av det.
Jag har iaf redan lyssnat på den här låten 6 gånger redan.. Dagen har precis börjat..

Mamma skall köpa en skinjacka till mig idag iiii :) julklapp typ..
300 kostar den så tro inte att hon lägger ut flera tusen på mig...

The past ,Lets go back to when i was 14 and up haha








  Madde & Therese Back in the 2004 !

Mer jag har tänkt på.
Det finns tre olika vänner man kan ha
nr 1 - Den som finns hur lång man än är ifrån varandra.
nr 2 - Den som intresserar sig mer av nyfikenhet än att stötta
nr 3 - Sen har vi gamarna..

Man vet aldrig vart ens vänner står..
Man kan aldrig va säker. Många bevisar hur dom bryr sig.
många av dom bevisar det inte alls, Utan ringer bara när dom hört
någom smaskig detalj, ren nyfikenhet, Och så finns det dom
som tar och tar, Du ställer upp men dom ger aldrig tillbaka.
Egentligen vet jag inte vilka som är värst eller bäst.
Gamarna märker man ju ganska snabbt vad det är för folk
så man har inte några förväntingar eller tro på att dom skall finnas.
Det är dom nyfikna som är svåra, Dom kan spela på allt, Där får
man vara försiktig. Nr 1 finns det så få av. Så man vågar inte räkna med
det föralltid heller....

Menar absolut inte för att vara negativ.. Jag är en tänkande människa helt enkelt..

ärligt talat så vet jag inte vad jag skall göra idag..därför sitter jag här å mugglar.
Ge mig ett rum att hyra i sthlm för fan och gör det NU!


Kommentarer
Postat av: A

Vänner i kategorin 1 är personer som man alltid kommer att kunna räkna med livet ut, i alla fall är det så med mig. Även hur långt bort man befinner sig från varandra så kommer man alltid att ställa upp för varandra. Vänskap är inte en "en-spårs linje" utan båda parter måste arbeta för att vänskapen ska kunna fortgår. Jag räknar mig till din kategori 1 vänner, för du är en sån vän till mig.



Hoppas du mår bra och blir glad igen snart!



// A från Bingeby

2008-11-20 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0