Aint no sunshine





Idag regnar det något galet, Jag sov till kl 1, det var så jävla skönt
eftersom dom senaste nätterna har jag sovit så dåligt. hatar fullmåne.
Och vrid och vänd i sängen, min träningsvärk i magen slöt igår, Så idag
kanske man kan göra lite nytta, Det är fredag men det känns knappt som det,
Jobbar imorgon så det blir väldigt lugnt. Jag har inte haft någon blogg lust dom
senaste två dagarna men jag vet inte varföör. idag blir det blogg iaf.
kanske fler hehe eftersom jag har en fin hemma kväll framför mig.

Sannnel. åker till thailand snart, morrr på henne men
efter det hoppas jag att hon kommer till miiiig. för att undvika den gula
vägen under en hel sommar kan jag behöva en liten människa med stort hjäärta!! :)




Vill ha vill ha...


Baby 49 days!!!
U and me <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade du. klart jag kommer till dig. hur ska jag annars överleva och undvika den gula?

2008-11-15 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0