Like all people say, What comes around goes around


Tillbaka på älskade gotland med min kära mamma.
Den här månaden har varit en karusell i mina känslor
ena dagen har jag storm trivts och bara älskar livet.
andra har jag bara velat packa väskan och åka hem till gotland och dra täcket över huvudet
och inte dra ner det något mer.

Jag pratar om S I varje mening jag säger nästan
" åh den här filmen älskar han" han e det han e det där.. bla bla"
VA FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG.
jag älskar honom varföör vill det inte fungera.
och gud jag minns fan tilloch med hur det känns och vakna upp brevid honom.
Han har gått vidare nu. han skall till alanya.. det innebär. Allt är kört.
Jag vet hur de funkar i alanya.. jag vet hur alla beter sig..
Men varför gör det så jävla ont ? varför kan inte ja må som han
åka till alanya å partaja..


Nog om det..
Mireille kommer inatt..
Elin och emelie är hemma i min säng och sover.
Är det något som kan få mig att må bra är det ju dom
me love u girls..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0