Turkiska

De finns inget vackrare än lugna kärlekssånger på turkiska
jag får rysningar och mitt hjärta bultar.. GUD vad jag önskar jag kunde prata de här språket
flytande.. UTAN att bli nervös över att de låter roligt!!



Dagen började med en jävla ryggvärk alltså
jag sov på sida hela natten för en korv promt skulle ligga mellan mamma och pappa
om han ens skulle sova. Ja fick alltså INGEN plats.
och nu är min rygg helt sne känns de som :(


Mars kommer bli mysigaste månaden på de här året än så länge iallafall..






Jag kom på en sak igår
haha fy fan..när vi kom hem från sjukhuset i Juli med vår prins
och skulle visa upp honom i webcam för farmor och faster och farbror
så grät farmor ooch FASTER och jag doooog gud vad jag grät..
och ja slutade inte förns 3 dagar senare
tänk va en förlossning släpper loss hormoner..
jag menar 3 dagar storbölade jag haha..

Kommentarer
Postat av: Noe

Min man kommer också från Seyhan:)Vi har inte varit där sedan nov 09, eftersom vi fick en bröllopsresa av min pappa som vi åkte på när vi hade semester. Men vi ska åka dit nu efter sommaren:) Innan dess var jag där varannan månad haha, när vi hade distansförhållande. Jo ibland kunde jag känna mig lite ensam eftersom min man jobbade när jag var där, och så blir man så trött i huvudet på att förstå språket när man umgås med släktingar. Hade vi bott där så hade jag nog velat träffa någon som man kan prata svenska med:)

2011-03-11 @ 12:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Noe

I Adana jobbade han ett par veckor på någon restaurang, men sedan jobbade han i familjens företag, med frukt och grönsaker. Innan han flyttade till Sverige, var jag i Adana (08) hela sommaren, helt fruktansvärt varmt, men då kände jag mig lite isolerad haha, men vi åkte till Mavi su två gånger, och sen piknik på olika platser och så givetvis shopping och bio på Real. Har ni pratat om att flytta till Adana senare? Kram

2011-03-11 @ 15:23:24
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0