Sleepy

Killarna sover en middagslur.. Jag kan inte bara somna sådär..
vädret är riktigt illa men på någotsätt mysigt?? de blåser som fan
och de regnar jag gillar REGN för de är iallafall inte snö..
eller hur??


Va iväg en timme förut
behövdes jag behövde få va bara mig själv..
nu har lilleman förtrollats till ett sånt där monster igen
som blir helt tokig så fort man tar något ifrån honom eller
inte lyfter upp honom..
hoppas de e en fas som går över foooooooooooort..




Grannes ungar springer i trappan och skriker och jag höll på att ramla ur soffan..


Älskar mina killar mest i världen puss puss

Kommentarer
Postat av: Noe

Vad bra ändå att han har rätt till alfakassa -alltid något! Är han klar med sfi snart då?

Nej vi vet inte än vilket kön, det kommer bli världens överraskning, för jag har ingen känsla alls vad det blir:)

Visst ni innan vilket kön?

/Noelia

2011-03-10 @ 17:03:17
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Noe

Hoppas han hittar jobb snart, finns ju en del sommarjobb nu...Kollade ni könet här i Sverige? Önskar jag också kunde få en lite känsla - men jag har absolut ingen aning, alla tror det blir en pojk, vet inte varför men alla andra har den där känslan haha:)

Vad heter han i Turkiet. Milyan va fint - hur kom ni på det? Ja lite nervös är jag allt, vet ju inte alls vad det innebär, men nu går jag bara o väntar så nu ser jag ju fram emot att få träffa bebisen! Och kunna sitta, ligga, och gå normalt igen hehe.

2011-03-10 @ 17:16:35
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Anna

Svar:

Haha, nej eftersom jag skrev om det på bloggen så blev det ju självklart inte så :P typiskt!

Men vi har haft en mysig dag ändå :)

Imorgon har vi i alla fall ordnat en bil så då kommer vi absolut komma iväg och rida, så det känns bra :) Jag red i 16 år men nu är det 3 år sedan jag satt på hästryggen så det ska bli härligt :)



Vem längtar inte till våren?

Det är natuligt att göra det efter en lång mörk vinter :)



Jaaa! Bomba på med bilder så ska jag försöka vara lika duktig som dig ;)



Puss!

2011-03-10 @ 17:56:03
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Noe

Jag lovar att berätta i bloggen:)

Såg någonstans att din man är från Adana:) Min med. Brukar ni åka dit?

Vad fiffigt du har kommit på din sons man:)

2011-03-10 @ 18:00:30
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0