ON A MONDAY MORNING


Korven ville gå upp kl halv sju idag med jag gör det inte..
så JAG i princip lät honom ligga i mellan oss och prata och gråta lite.
tillslut somna han om till kl 9..Tack tack tack..

kände mig lite taskig men ibland MÅSTE man få sova lite..

han är iaf frisk nu..


Svar till Linda -
Ja true blood är också så HIMLA bra såg alla avsnitt i början när jag fick
vår son.. han sov jämt så då såg jag det..Men kommer de fler tror du??





I går matade vi ankorna och invigde glassbaren
men josefin sandra mateo bonnie och så min lilla familj också :D
de va jätte mysigt..


IDAG blir de MYLLAN !!

PUSS






Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jag förstår så har det i alla fall gjorts 3 om inte 4 säsonger av serien som visats i usa, men jag vet inte om säsong 3 visats här hemma än.. Vi får hoppas att det kommer mer o mer :D

2011-03-21 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0