Klump klump

Nej fy
idag känns de inte bra.. idag känner jag mig orolig
och ett stort hat mot pengar växer fram i mig..
Alla älskar pengar de gör jag med..men gud va de kan förstöra?
här är vi en frisk och fin familj på 3 mamma pappa som är kära i varandra..
en alldeles underbar frisk fin son Masallah !!
såå finns de inget jobb vilket leder till ångest och penga panik.
De här går så upp och ner hos mig..vissa dagar är jag posetiv dagar som idag känner
jag mig bara ledsen och orolig... åååh kan de inte bara ringa i telefonen och säga
att dom har ett jobberbjudande ..de skulle va enklare då..


förlåt för depp blogg..



Till en posetiv sak.
de e sol idag med..

och lillkorv ligger i sin säng här i vardagsrummet och sover.


Kommentarer
Postat av: Zandra

usch vännen. vet hur det är mår precis det samma. och man undrar om vinden vänder någon gång?

kram

2011-03-06 @ 10:30:48
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja vänder den någon gång liksom?

Förstår att S inte gillar att bara gå hemma heller. Speciellt när man är van vid att jobba. Och när man inte har några pengar så man kan hitta på något.

M har ju som tur är skolan. Det gör ju att han klarar av att vara här.

Men vi är ju rädda om vad som kommer att hända efter det.

Och till sommaren då det inte är någon skola.

Det går väl så där för oss också. Jag har inte hört något från mitt jobb heller. Detta suger verkligen. Och man funderar ju på om man ska flytta ner till Alanya igen. Men där tjänar man ju inte så mycket heller. Och jag känner inte för att flytta till någon annan stad heller.

Detta suger verkligen!

Å önskade att vi bodde nära varandra så vi kunde träffas.

Kram

2011-03-06 @ 11:00:28
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0