EURO SHOPPER!?


Såg precis i ett gammalt icablad nu när jag äter frukost..
och jag bara undrar!

Om ni kom hem till en kompis och öppnade deras kyl.
och de visar sig att personen bara har euroshopper grejjer..
skulle ni tänka för er själva( gud vilken fatttig eller gud vilken snål)

Ja vet folk som aldrig skulle handla euroshopper..
jag själv har aldrig testat? men jag vet att tex COOPS kycklingfile
är den bästa man kan hitta??

Folk tänker så himla olika när de kommer till sånt här
de e alltid intressant att höra..

PLUS jag tänker inte SOMNA om.
när korven somnar skall jag städa och boka tvätt tid för mina mattor.


Puss

Kommentarer
Postat av: Noe

Haha - jag skulle inte tänka att personen varken är fattig eller snål...Snarare ekonomiskt. Däremot går jag hem till någon som jag vet har tight ekonomi och ser att personen bara har varor från ICA exempelvis, då skulle jag nog erbjuda budgetrådgivning haha...Och ibland är det inte så stor skillnad på varorna. Om man tittar på innehållsförteckningen på exempelvis cornflakes så är inte alltid kelloggs bättre än ett billigare märke, detsamma gäller juice etc. Själv känner jag ingen skillnad på så mycket, men min man gör det mer, han vill aldrig mer äta eldorados ketchup, medan jag inte bryr mig:)

2011-03-12 @ 08:15:42
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Anonym

inget fel på deras varor!

2011-03-12 @ 09:02:35
Postat av: Anna

Ja fikan var mysig som bara den :)

Hoppas ni också kan komma hit & njuta av vädret!



Hahaha, jag vill inte ha någon spruta ändå ;P

Har dåliga minnen som barn när jag fick vaccin i rumpan, ingen trevlig upplevelse! :P



& på tal om Euroshopper, jag skulle inte tycka att personen i fråga var fattig, vissa av deras produkter är bra :)



Kram

2011-03-12 @ 10:58:59
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Mirran

guldfågelns kyckling fileer är dom bästa!!

2011-03-12 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0