Charlie Sheen

Stackars honom usch vad jobbigt och ha massa tok media efter sig
då hade jag också blitt tokig.. så som han..


Nu sover lilleman jag har plockat undan
som jag gör varje morgon.
jag har tilloch med hunnit noppa lite på ögonbrynen
och klätt på mig vanliga kläder.. Bäddat sängen
JA ni vet hur görat e alltså nästan klart.
Endast disk kvar..

Solen var framme men valde att försvinna igen..
men de gör inget för ibland tittar den ju fram..



och i slutet av den här månaden kommer Mirran och livar upp stämningen..
SEN E DE FAN APRIL!??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vår vår vår..nu e det nära hörre ni...
håll ut helt enkelt..


Pusss från oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Nej solen kom aldrig fram helt, det visade sig medan jag skrev mitt inlägg och sedan byttes den ut mot regn & åskmoln :(

Idag verkar det dock som att vädret blir bättre, inga svarta moln på himlen i alla fall :)



Jag mår bättre nu, tack för att du frågar :)

Hur mår du?

Om du syftar på sprutan i rumpan så är det aldrig något jag har provat eller kommer att prova för den delen, AJ AJ AJ! :D haha



Fina bilder du har lagt ut föressten, gillar de från Alanya & Adana :)



Puss & Kram

2011-03-10 @ 09:27:49
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: M

längtaaaaaaaaar!!!!

2011-03-10 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0