BRA

Nu är jag klar med beslutet..jag va antagen till kurserna
nu börjar resan mot att bli de jag har bestämt att jag ska bli :)
skall bli roligt.även om stuidevägledarn sa att de är tufft att komma in
på förlossningen..så TROR jag nog att om jag lyckas knipa en praktik
så skall jag nog lyckas komma dit.. Jag tror på det här..
OCH inte nog med att jag skall börja plugga..
så skall Jussi också plugga samma som mig och de är ju perfekt..
ååh vilken roligt år vi skall ha..wiiwi




Lilleman e fortfarande sjuk..
hatar att se honom så PLUS sömnlöshet är verkligen inte kul..


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt du är! :)

Fast våren är ju påväg till Sverige nu också så snart får ni också njuta av värmen :)



Tack så mycket, det behövs!

Det är så otroligt svårt iår att hitta lägenhet, ALLT är fullt :S



Hoppas lillen mår bättre snart så att du kan få vila din stackars rygg & få lite sömn!

Det är starkt av er att orka!!



Massa Kramar!

2011-03-17 @ 19:34:44
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0