Blogg punkt se

Tack för igår liksom??
skrev ett så jävla långt inlägg och vad händer haha
blogg.se har drift problem och mitt långa inlägg publiceras aldrig...typiskt.

Igår så var de min 3 dag utan socker och äta på mina exakta tider..
och de va jobbigt mot kvällen men inte alls som dag 2.. SHIT då hade jag ont i huvudet
och var riktigt deprimerad och nere... igår ringde jag runt och fixade ärenden jag skullle
och då känns de som om man gjort rätt med dagen..


Sömnträningen då..
den går bättre.
inatt åt han dock 2 gånger och gnällde en del i sin säng
men jag tror de gäller att stå på sig och inte LÅTA han komma över till oss direkt.
Jag försöker...




Snart ses vi kroppen.. och förhoppnings du och jag stranden Iaf i år nån gång...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0