B i l d e r


Sådär ja..
jag mår lite dåligt men på ett sätt så blir jag motvierad.. Jag har tagit bilder
på hur min mage och allting ser ut idag.. Jag måste komma igång.
Nu har de snart gått en vecka sen sockret gick ur bilden..
och jag äter exakta tider..

så nu gäller det..nu skall de gå..
Har försökt läsa mig fram till hur jag skall hittta mina magmuskler igen
och man skall inte göra situps..för mina magmuskler är delade.
SÅ nu har jag en teknik för magen iallafall..

Skulle gärna lagt ut bilderna här i bloggen haha
men då får S nog ett frispel.. han gillar inte riktigt att man lägger ut alla
sorts bilder i bloggen höhööh.. och jag tror en bild med sporttop och bara byxor räknas in där..


Annars så har vi inte gjort ett dugg idag är det fredag..
och helger sånt gillar jag..


Pusss från en 68 kilo therese
som snart snart är 64 igen.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0