AURA MÅLNING


Jag skrev ju tidigare att jag ville gå på en Aura målning
och jag gjorde det.. jag är fortfarande chockad..
men jag måste säga att de va en stor upplevelse och jag tycker alla borde testa

Många av sakerna hon berättade håller jag för mig själv.
men hon målade en gul cirkel ovanför mitt huvud
och hon sa

- Det yrket du har valt för dig själv är något du är född till
ge aldrig upp. De jag vill ha sagt är oavsett vad andra känner kämpa för din
dröm och kom ihåg att yrket du bestämt för dig själv
är det du är född för.


De är HELT sjukt att hon säger det liksom..



Lite mer va
De oranga på bilden
är all den kreativitet jag satt åt sidan
jag är egentligen en sprudlande passinonerad kvinna ( sa hon )
men jag har satt allt på PAUS och de handlar inte om att jag fått barn..




NU skall jag fortsätta se tv med min man

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Va häftigt med aura-målning, det skulle jag också vilja testa på :)

Verkar som om du har gjort rätt val när det kommer till ditt yrke - jag hoppas det kommer gå bra för dig :)



Kram

2011-03-19 @ 10:18:31
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad spännande det låter. Det skulle jag också vilja pröva på. Jag var och spådde mej för ett tag sen och det var också helt otroligt.



:) Kram

2011-03-19 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0