AJ gud

jag har nog skrattat så jag nästan kissat på mig åt Big brother
kan de va roligare..massa låtsas sjuka människor..jag skulle varit där
är de något jag kan så är de ju att låtsas vara sjuk eller snarare tro jag är sjuk :P
Martin är lätt roligast med sin rullator och sin låtsas katt...
FAN RIKTIG rolig tv iaf..


Sen kom jag och tänka på
Att bloggvärlden e sjuk!
tänk va roligt de är att läsa bloggar
tänk att man kan hitta bloggar som man fastnar för sen
så börjar man kommentera sen känns de faktist som om man har hittat
en vän? eller alltså de har jag ju gjort på sätt och vis..
De jag ville komma fram till va väl typ att jag är glad
att jag hittade Zandras blogg och Annas blogg.. dom gör en glad..




NU skall mamma therese försöka sova
om hon fååååååååååååår.
.

skall jag använda dom här glasögona själv gillar jag dom
men de känns lite nördigt..?? om man inte har synfel menar jag
hahaa




Kommentarer
Postat av: Zandra

Å va söt du är! Jag har verkligen hittat en ny vän!

Puss

2011-03-17 @ 22:07:19
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Anonym

josefinhinas.blogg.se

2011-03-17 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0