Nemen

jag hade visst internet idag också :)
har kollat på distans utbildningar hela morgonen..men jag fattar ingenting
så jag skall boka ett möte på komvux imorgon så jag kan få lite hjälp och information om
hur fan jag skall göra..

Igår fyllde ju min kärlek år?
och jag skrev inte ens grattis i bloggen eller jaa nästan glömde jag bort
det för de va verkligen mitt i flytten..
Älskar dig Serdar och GRATTIS världens bästa pappa och man :D


Vi är dåliga på att förklara vår kärlek för varandra..
Men jag vet att han vet och han vet att jag vet..
Vi är helt enkelt gjorda för varandra.. behöver inte förklaras tror jag.
Jag vet  par som verkligen Säger att dom älskar varandra och är jätte söta
mot varandra HELA tiden.. De var vi kanske i början..Men de slutade ganska snabbt..
Man skall inte behöva säga det jämt..Däremot skall man KÄNNA det...
Och de gör jag..De gör jag verkligen varje gång jag ser S och Varje gång
jag ser våran SON som verkligen ÄR VI!!  aja kärleks rabblet får de vara nog med nu..




NU jäklar skall jag njuta av att de e tyst.
Snart vaknar mitt lek monster och då skall vi leka och mysa HELA dagen

ÖP ÖP!

Kommentarer
Postat av: zandra

ååå fyller din man också år den 29 Januari :)

Vad har du tänkt att plugga till?

2011-01-30 @ 13:09:55
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: zandra

Det blir väl lätt så när man har mycket att göra.

Plus att turkarna inte bryr sig om dom fyller år eller inte.



Å vad kul. Skönt att komma på vad man vill göra.. Å barnmorska skulle jag med vilja.

Lycka till

2011-01-30 @ 15:04:18
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0