Oh my.........

Jag blir så arg på den här bloggen..auuw..skrev skit långt sen försvann det. Iaf så blev det en ordentligt start imorse efter lilleman slocknat drog jag ut på en spring runda med 150 hopp plus 40 utfall.Jag har redan träningsverk! efter det bestämde jag mig för att gå till ica maxi och inhandla lite grönsaker :) och med barnvagnen gav vi oss iväg. Mötte upp mamma på maxi sen hem igen.

NU är tvätten vikt lunchen avklarad.. Blev en omelett med bacon( skall köra utan pasta ris och potatis ) hade jag tänkt..



WISH ME LUCK



Smaaaaal skall jag bliii...


Snart kommer min fina man hem <3
hoppas han vill ta en kvälls promenad!!

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Åh vad sånt är irriterande. Jag har ju wordpress och thank god så autosparar det när man skriver så blir det strul finns det oftast sparat i utkast, kanske bara missat lite av det man skrev.

Lycka till säger jag igen i jakten på att jaga bort kilona:)

Sv: Ja vi har lgh vi hyr ut. 350 lira/vecka så för 2 skulle det då bli 700:- (ca 3500 sek). Nyrenoverade...fullt utrustade med tävttmanskin, ac...

Ena ligger vid stora Migros när man kommer in i Alanya, andra mitt emot muséet på damlatas. Detta är våra egna sen har mannen kontakt med flera som hyr ut och priserna är detsamma. Så vet du om det kan bli intressant framöver.

2010-09-12 @ 15:44:57
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0