Nu jävlar

Idag börjar mitt nya liv. NU är det dags att gå ner dom här jääääävla gravid kilona fan vad arg ja blir
när ja tänker på  hur mycket skit ja stoppar i mig.. NU skall jag iaf gå ner. Igår gjorde jag en träningsplan och
Absolut INGET socker får jag äta. jag tror det är mitt problem. ME LOVE munkringa och godis haha.
men ja ska börjar lugnt. Ja ska promenera 40 minuter på morgonen och sen 40 minuter på kvällen i rask takt.
sen blir det hemma träning och ibland skall jag allt ta till spinningen på friskis här borta.
NU JÄKLAR !!


Annars så har jag och Milyan precis haft vårt morgon prat. Serdar sover som en sten. och likaså håller lille
man på i ren utmattning att somna också.. men inte jag NEJ jag skall göra mig i ordning för promenaden.
finns inga dåliga väder bara dåliga kläder hahah...




mina finaste <3

Öptüm

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Tack så mycket för din kommentar. Blir så himla glad när läsare hör av sig och extra glad när jag får beröm för bloggen :-)

Vilken liten sötnos ni har! Lycka till med att bli av med gravkilona men om du tänker efter så visst är dom värda det med tanke på vad som orsakade dom ;-)

Ha en bra dag!

2010-09-12 @ 11:06:20
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0