Mamma lipsill!!

Aj nu har milyan fått sitt vaccin.. AJ i hjärtat.. Serdar fick hålla honom för jag visste att jag skulle bli så
nervös och han skulle känna sig otrygg. Och mycket riktigt när han börjar gråta börjar även jag gråta, Min lilla älskade som aldrig gråter eller ja skriker skrek. och de skar i hjärtat usch kan ALDRIG tänka mig hur det kommer bli sen när han blir större när han ramlar och sånt.. jag måste bli lite mer cool.

Idag är det 3 månader sen.. Ja fattar inte alls vart dom tre tog vägen heheh
bvc sköterskan berömde iaf honom att han va så duktig och berömde mig
för att jag full ammar fortfaranade med tanke på att han va så stor när han kan så det enda ja gjort
är nog att ha tutten framme och ammat... Heja heja..

Snart får vi fika besök.. Jag har en paj i ugnen...
pusssss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0