Kom änglar det börjar bli kallt !!

Idag är verkligen en sån där morgon där man inte vill lyfta täcket.. det vill inte prinsen heller
han vaknade åtta var uppe en halv timme,sen slocknade han igen, Jag tror han ville in under täcket
så han fick komma in under mitt så låg vi där och gosa tills han somna..men han fick ligga kvar :)
Jag somnade i kanske 30 minuter sen kom Serdar från skolan med lite bröd.. Så vi åt lite..Sen vaknade min lilla
prins. och nu har vi våran morgon soffa stund..



Just nu :) Vår lilla pyjamas kille!!!

Igår vart det öppna förskolan men innan det var de försäkringskassan.. USCH dom
är verkligen inte min grejj papper hit papper dit.. Orkaaaar inte med sånt där..
efter öppna förskolan åkte vi iaf till stan och köpte lite doft ljus och en tshirt till mig..

Nu skall vi mysa vidare..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0