Jisses


Whata daaaay hehe.. först vaknar Milyan och jag vill bara sova, men vad har man för val hehe så upp tidigt.
Såg lite nyhetsmorgon det kan faktist va väldigt givande, en man vann en summa i 15 år kommer inte ihåg hur mycket det var eller så förträngde jag det för jag blev avundsjuk..

Sen kom mamma och vi bestämde oss för en promenad till rusta,
på själva vägen får vi åskada en liten brand men den såg stor ut, En sopbod vid tjelvar skolan
LÄSKIGT tycker jag.. men brandmännen fixade till det snabbt..

På rusta köpte jag ett par fina gummistövlar kommer bild imorrn. Och en vind jacka fast den köpte
jag på sport huset. Det var nog allt.. NEJ just det en fin fin blå lampa med små björnar som håller hjärtan.
Jag menar små björnar som lyser blått alltså...





Lite sommarbild vädret som vart idag gör mig ledsen :(


Imorgon hoppas jag på öppna förskolan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0